-
AuthorPosts
-
24/01/2022 at 13:28 #9725
Evo jedna tema vezana za vape shopove općenito. Kaj vas najviše iritira kad dođete na neki web shop? Što bi promijenili/dodali/maknuli sa web shopa, a da bi se popravilo korisničko iskustvo itd. Nije potrebno imenovati shopove…
Neke od stvari koje sam ja primjetio na vape shopovima (ne samo našima):
– manjak kvalitetnog opisa proizvoda
– nedostatak slika (najčešće ih je samo po jedna, dvije)
– linkovi na službene stranice proizvođača artikla
– izračun poštarine odmah vidljiv prije košarice (uglavnom na stranim shopovima pošto se kod nas manje više zna koliko košta poštarina)
– neoptimizirane stranice (sporost učitavanja i sl.)eto, toliko za početak… slobodno se nadovežite 🙂
25/01/2022 at 11:35 #9851Hm, da, dotakao si generalne frustracije. Definitivno slike i opisi proizvoda. Opisi su obicno ishendlani da te odvedu na sluzbenu stranicu sto je jednostavno “lazy design”.
Sporost ucitavanja stranica definitivna frustracija, pogotovo u danasnje vrijeme gdje je tolerancija korisnika u rangu prosjecnog odaziva od 1-2 sekunde.
Opcije placanja i nacin na koje su izvedene. Tu mi je tocka koja odlucuje hocu li ili necu koristiti taj web shop). EU shopovi su relativno dobro opremljeni sa opcijama tako da se koristi standardni kredit/debit rail, po mogucnost neki wallet i kreditorne opcije tipa Klarna, LayBuy, i tome slicno. Isto tako, postoji razlog sto postoji SEPA payment tako da je otvorena i masa opcija placanja racun na racun (A2A).
25/01/2022 at 11:42 #9852Meni je primjer dobrog web shopa Wizardlab, jer ima opis proizvoda i često i video sa Youtuba, iako i on ima prostora za napredak, ali jednostavan je i u redu naspram drugih.
Puffkalica je primjer lošeg web shopa jer se jako teško snaći na stranici, nepregledna je, proizvodi su nabacani i ako ne znaš točan naziv teško se snaći, a uz to je jako spora…25/01/2022 at 14:56 #9866Velim, nemorate imenovati shopove, ali uglavnom se slažem 🙂 Puffka je obećala novi shop, ali im je izrada zapela jer je trebao biti vani oko zadnjeg Black Friday-a (pošto ga rade praktički od nule i navodno ga radi ozbiljna firma) – otom potom…
Iz Wizarda nisam još ništa naručivao, no svejedno svako malo bacim oko kaj ima novoga – ali da, web im je skroz pregledan i user friendly, a i dosta brz… Koliko sam popratio, dosta brzo reagiraju na upite – što je dodatni plus…25/01/2022 at 17:34 #9874Slazem se da je “Puffkalica” jako nepregledna i jako se je tesko snaci na njoj pogotove meni koji sam pocetnik u ovom svijetu. Plus ono sto me najvise zivcira sto je uzasno spora, jednostavno izgubim volju dok sve poklikam i pronadem. Mozd aje i u meni problem dok se ne uhodan i ne zapamtim gdje i sta sve stoji 😂
25/01/2022 at 18:02 #9875Meni je zakon kada imaš opciju sa vidiš u kojoj poslovnici je određeni artikl dostupan, mislim najmanji problem je nazvat i pitat, ali ovako direkt nazovem i zamolim da mi ostave artikl sa strane da dolazim kroz par sati. Također must have svakog web shopa je dobro izrađena opcija filtriranja te same search opcije.
26/01/2022 at 00:05 #9918Istina je da Wizardlab ima odličnu podršku za pitanja, uvijek je netko online i vrlo su ljubazni…
26/01/2022 at 00:19 #9920Webshopovi u RH svi , ali bas svi imaju jednu manu. Niti jedan nema u ponudi sve ono sto poželiš kupit. U jednom imaš baze i čudo aroma, ali neke fale koje bi ubacio u košaricu. U drugom imaš te arome ali nemas neke druge stvari koje tražiš Itd. Obični primjer wrap i kutijice za 21700 bateriju. Na jednom shopu imaš wrap, na drugom kutijicu a na trećem silikonsku navlaku. Ponuda jest dobra ali ni jedan shop ne zaslužuje ocjenu veću od 3(dobar) sto se ponude tiče. Ljubaznost osoblja je na razini ali me ljuti nepotpuna ponuda da sve kupiš na jednom mistu.
26/01/2022 at 12:32 #9967Meni se čini da je Puffkalica web ipak solidno brži nego pred koji mjesec.
Ona provjera na početku browsanja i RECAPTCHA koju su imali me je odbijala da uopće uđem na stranicu, a i kad bi se nekim čudom odlučio zaći dublje u ponudu,
kategorije su se užasno sporo otvarale i prebacivalo s jedne na drugu.
Sad je to ipak bolje nego što je bilo.Ima jedan drugi shop koji mi se je totalno zamjerio.
Em se je stranica vukla k’o prebit mačak, em su bili neozbiljni.
Naručiš artikl, dođe ti email da je narudžba prošla da bi ti nakon par sati poslali mail da je nažalost,
artikl nedostupan te da im je jako žao.
To što sam potrošio 20 minuta da bih dovršio narudžbu i plaćanje,
te što mi je možda izmakla neka bolja ponuda u drugom shopu njih dakako ne zanima,
jer eto… njima je žao i to je odlična satisfakcija kupcu koji je ostao “kratkih rukava”.Znam samo da nema ni teoretske šanse da ću ikad više ići kupiti nešto u tom shopu,
a bome zasigurno ga neću ni preporučiti nekome od mojih prijatelja i poznanika.Jbg, ne mogu si pomoći… zlopamtilo sam od davnina 😉
27/01/2022 at 08:30 #10005Robert, ne znam je li mislimo na isti web shop, ali meni se slično desilo u Ecigareti iz Osijeka, naručio sam mod i čekam ja i čekam, nikakvu poruku da je poslan nisam dobio i zovem i oni mi kažu da mod uopće nemaju na stanju, ja se pitam što bi bilo da sam platio unaprijed jer skoro sam to napravio, da ne kažem da su bili strašno neozbiljni preko telefona…
27/01/2022 at 18:56 #10022@hrvojes nije, riječ je o Buon Vapour shopu.
Za BF su bili odlični popusti i tko ne bi otišao na stranicu i
pokušao uhvatiti mod po super cijeni, zar ne?Međutim, kako sam bio ograničen budgetom a kako mi je zapeo za oko Aspire Mixx Quicksilver,
to je bila idealna prigoda da ga uhvatim po fenomenalnoj cijeni od 177 Kn.I onda se izdogađalo to što sam u prethodnom postu napisao.
Još mi je trgovac, kad sam nazvao rekao kako ih je na desetke prodao po toj cijeni.
Ono, baš na meni se odlučio predomisliti i mene izdrndati u mozak.A, kako je svako toliko mijenjao te ponude, ostao sam i dalje pratiti ne bih li dočekao mod
po toj cijeni od 177 Kn i nažalost nisam ga dočekao.Naravno, za to vrijeme u Parilici koja je nudila Aspire Rhea 200W,
u okviru budgeta koji sam imao na raspolaganju je nestalo tih modova,
tako da sam ostao skroz praznih ruku.Mislim, nije baš da su mi ti modovi ono o glavu trebali,
ali eto…htio sam kupiti nešto po povoljnijoj
cijeni i nisam uspio zbog neozbiljnosti navedenog shopa.Znam da ima i dobrih iskustava ostalih korisnika s tim shopom,
no meni osobno to ništa ne znači jer je moje iskustvo završilo ovako.27/01/2022 at 22:23 #10026@crotiger Roberte, ne razumijem zasto nakon te situacije imas nesto protiv shopa?
Ocito je da su u toj silver boji imali određeni broj komada na stanju i po toj cijeni, nisi imao sreće da uhvatis na vrijeme tu ponudu. Događa se. Ni prvi ni zadnji put. Uvijek na webshopu ima neko odstupanje prikaza raspolozivosti. Ako je npr bilo 10kom na stanju, i proda se 10, jos neko vrijeme ce pokazivat da ima na stanju jer se baze podataka ne azuriraju nakon svake kupnje.“Ono, baš na meni se odlučio predomisliti i mene izdrndati u mozak.” Ti stvarno mislis da su se na tebi odlucili, “AHA! SAD VIŠE NECMO PO TOJ CIJENI”. Nepotrebni komentar. Imas mixx na talijanskim shopovima po 30eura, sta ispadne 40kn vise nego ta ponuda koja je tu bila. Da zelis mixx, kupio bi ga sigurno do sada.
28/01/2022 at 06:25 #10029@svetkomila, sve sam rekao u ta 2 posta.
Ja imam negativno iskustvo s njima i to je tako.
To što je tebi taj shop ok neće promjeniti moje iskustvo s njima.
To što sam ja imao loše iskustvo s njima neće promjeniti
činjenicu da si ti imao dobro iskustvo i da si uspio uhvatiti mod po
toj super povoljnoj cijeni.
Da sam ja to isto tako uspio, vjeruj mi da ne bih rekao riječ protiv.
Dapače, pohvalio bih ih. Ovako, nemam na osnovu čega nego samo
mogu baciti kritiku uzevši u obzir iskustvo koje sam stekao.
Ima nas koji nismo u mogućnosti kupovati izvana jer nemamo način
da odradimo plaćanje osim gotovinom, tako da meni narudžbe izvana
ne dolaze u obzir čak i kad su super povoljne.
Eto, to je to što sam imao reći na ovu temu, pozdrav Svetko 🙂
Živio!28/01/2022 at 21:27 #10057@crotiger Aha. Ok. Znači ako je u lidlu na akciji burek za 4kn, ti odes u lidla i bureka nema- ti vise nikad neces uc u lidl. Skroz logično razmisljanje. Živio
28/01/2022 at 22:03 #10059@crotiger Cek ti oces rec da ne postoji nacin da ti nesto kupis preko neta ako oces platit gotovinom…Bulshit….moga si samo stavit pitanje u grupu dal iko kupuje ista sa te stranice,rec sta ti treba…dogovorit se i lipo platit u gotovini a oni nek plate karticom i to je to…Bar ti znas i imas iskustva kakvi su ljudi u grupi i da su voljni svima pomoc….A sad da prozivas neki shop zbog greske koja se svakodnevno desava svugdi po ostalim shopovima je glupo…..dese se i gore stvari…ja sad s jednog shopa cekam nesto di su me izjebali pa necu odma kenjat jel 80 drugih puta mi je bilo sve uredu….Greske se desavaju…..Ugl…Da si ti tija nesto kupit kupija bi ceka bi itd itd….i ja znam cekat misecima za nesto…..Uglavnom…. Di ima volje ima i nacina.
-
This reply was modified 1 year, 8 months ago by
Ivana Poison Ivy.
29/01/2022 at 00:13 #10063Tko je htio, shvatio je. Ne da mi se više natezati, ja sam svoje rekao pa kome pravo kome krivo.
LP svima s teme 🙂29/01/2022 at 13:47 #10095Ovo sa Lidlom je bila najbolja moguća paralela 🙂 Sto puta mi se slična stvar desila kod njih za neke artikle iz kataloga po koje sam ciljano došao u dućan i nije ih bilo (bar u mom najbližem Lidlu).
Da li me je to spriječilo da i dalje idem u Lidl? Nije…
Da li sam im srao nekad zbog toga po facebooku – jesam…
Da li sam glup zbog toga što i dalje kupujem kod njih iako se ništa nije promijenilo – ne znam, možda 😀Nemojte se svađat 🙂 svakog od nas nešto nervira i svatko od nas ima drugačiji trigger da nešto zamrzi ili zavoli… peace
29/01/2022 at 17:44 #10120Darko, sad sam se tek uključio pa da pitam, jel komentiramo vape shopove ili trgovine, da operem po Konzumu…?! Šalim se, ja uvijek šaljem suprugu u trgovine pa ona pi*di jer nema artikala iz kataloga…
29/01/2022 at 18:17 #10124komentiramo web shopove – Lidl je bio spomenut samo kao primjer/paralela slične situacije zbog koje se inače ne pizdi previše (slično vrijedi i za sve ostale lance ako smo kod toga)… tak da – nastavite o web shopovima ako je moguće 🙂
29/01/2022 at 20:25 #10136Sta znam… Prica iz Bosne, nazovite je serijal slobodno. Nervira me konstantno neazuriranje ponude. Jedno je na web-u a drugo stanje u shopu. Od pet prodavnica (ista firma) nema niko ni sa kim komunikaciju o stanju robe nego bih ja trebao zvati ili setati!? Nabavka robe proizvoljno, lave ako si nesta rasprodao znaci da ide, nabavi opet neku kolicinu!? Razlika u cijenama na terenu/web-u/i olx sistemu (ova neka varijanta njuskala kako li vec bijase u HR nisam u toku sorry). Uposlenici manje vise pooojma nemaju sta prodaju. Onda da ne spominjem da su nam i Kinezi nabili shipping do neba a Evropljani rok dostave za nedocekati… Elem, idila u nas u Bosni 😂😂😂 Manje vise sve isti problemi onako regionalno gledajuci. Sa razlikom da nemamo proizvodjaca nijednog da bi stabilizovao trziste koliko toliko. Ok. Znam. Sa web shopova sam odlutao na full situaciju. Sorry opet 😁
-
This reply was modified 1 year, 8 months ago by
Sanel.
-
This reply was modified 1 year, 8 months ago by
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.